16 April 2016

Happy 29th bday, Bapak Aditya! Maafkan baru sempet ngucapin di dunia maya, yang penting di dunia nyata udaah kan.. 😂😂😂

Tahun 2016 ini tahun ke-10 kita ngerayain ulang tahun sama2.. Semakin tahun bapak aditya sudah semakin dewasa dan matang *ehemm* *uhuukk*. Sudah siap nambah anak, bapak? *eaaa* *pesan sponsor* 😂😂😂

Cerita tanggal 15 April jam 23.45 :

“Beb, jangan tidur beb.. Nanggung 15 menit lagi jam 12 malem”
“Halah lapo se hun!”
“Ya kan aku pengen ngucapin pas jam 12..”
“Kon iku.. Koyok arek sma ae!”
“Halah beb, taun2 kemaren mesti kebablasen turu lho.. Ga ngucapin pas tengah malem.. 😭”
“Wes ta lah hun! Turu ae.. Sesuk aku liputan jam 5 isuk lho!”

Ga romantis blas.. 😩

Keesokan paginya :

“Beb happy bday!!”
“Iyo iyo hun, biasa ae ga usah heboh ngono”
“Lha kamu ultah masa aku ga heboh??”
“Belajaro kayak aku gitu lho hun, emosi yang stabil.. Seneng ga terlalu seneng, sedih ga terlalu sedih..”
“Lha emang aku kenapa?”
“Lek awakmu iku lek seneng hueboh, lek sedih sampe nangis2! Doh kah!”
“Hih bebb! Cewek kan emang gituu!”

😂😂😂

Siang harinya :

“Beb ayo beli kado”
“Lho lapo aku mbok jak?”
“Milih dewe beb ben enak..”
“Wes ga usah!”
“Lheh, ayok ta beb..”
“Hun, hun.. Awakmu iku nabungo! Ojok belonjoo ae.. Ga usah alesan tuku kado barang!”

😂😂😂

Once again happy bday, bapak bebot! We love you so much! 💋

– Zoey & Ibu – – with Aditya

View on Path

Leave a Reply

